operational lease header 1

Wilt u meer te weten komen over Hyundai of wilt u een afspraak inplannen, dan kunt u hieronder gebruik maken van ons contactformulier. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw vraag te beantwoorden of om een afspraak in te plannen. U kunt ook de veelgestelde vragen (FAQ) raadplegen onderaan deze pagina.

Ik wil graag contact over:

Veelgestelde vragen (FAQ)

Verkoop

Hoe kom ik in contact met een verkoopadviseur?

Dit kan op verschillende manieren. Afhankelijk waar u zich op onze website bevind kunt u simpel via de navigatie knoppen zoals 'contact opnemen', 'inruilvoorstel aanvragen' of bijvoorbeeld 'bel ons' in contact komen met een verkoopadviseur. 

Hoe kan ik de inruilwaarde van mijn auto berekenen?

De inruilwaarde van een auto hangt af van verschillende factoren, zoals kilometerstand, fabricagejaar, etc. Op basis van een precieze analyse van uw auto kan uw Auto Sturm verkoopadviseur u een inruilwaarde opgeven. Een indicatie van de te verwachten inruilwaarde kunt u echter gratis opvragen via onze website.

Welke diensten bied Auto Sturm

Auto Sturm is dé weg naar uw nieuwe NISSAN, nieuwe HYUNDAI of vertrouwde kwaliteitsoccasion. Bij onze vestigingen kunt u terecht voor het complete gamma personen-, bedrijfs- en elektrische voertuigen die NISSAN en HYUNDAI te bieden hebben en helpen onze experts u graag met al uw vragen over onze modellen, leasing, financiering en occasions.

Ook heeft Auto Sturm een occasions tak genaamd Sturm Dealer Occasions en biedt een ruim aanbod occasions aan met betaalbare topkwaliteit in een moderne showrooms op zichtlocatie. Onze voorraad bestaat uit ca. 150 occasions in iedere prijsklasse. Van je eerste auto tot een ruime gezinsauto tot een premium luxeauto. Voor ieder wat wils bij SDO. Iedere auto is op voorhand rijklaar gemaakt en geniet van 12 maanden BOVAG garantie. Daarnaast kunnen de auto's direct worden meegenomen na aankoop en hanteren wij geen afleverpakketten.

Schade aan uw auto komt nooit uit. Autoschade Sturm in Middelburg lost het allemaal voor u op. Wij nemen al uw zorgen uit handen en voordat u het weet is uw auto weer als nieuw.

 

Ga naar Nissan

Ga naar Hyundai

Ga naar Sturm Dealer Occasions

Ga naar Voorraad

Ga naar Lease

Ga naar Autoschade

Ga naar Magazijn

Leasen & Financieren

Wat is Private Lease?

Met private lease rij je als particulier een nieuwe auto tegen een vast maandbedrag en afgesproken aantal kilometers zonder dat deze van jou is. De kosten die je aan een auto kunt hebben, zijn inbegrepen zoals verzekering en onderhoud behalve de brandstof, verkeersboetes en niet verhaalbare schades. Deze betaal je zelf. Ook de periode waarvoor je wil leasen, bepaal je zelf.

Doe een aanvraag via onze website: ONTDEK MEER

Wat is een Financiering op een auto?

Auto financieren betekent dat je een lening bij een bank of financieringsmaatschappij afsluit voor de aanschaf van je auto. Dit kan je zelf regelen maar bijvoorbeeld ook bij je autodealer. Hierbij maakt het niet uit of je een nieuwe of gebruikte auto wilt kopen. Als je geld leent om een auto te kopen, moet je maandelijks een geldbedrag aflossen. De partij die aan jou die lening verstrekt, rekent ook rente. De rente komt bovenop de maandelijkse aflossing. Het rentepercentage verschilt per aanbieder en vaak ook per soort lening. 

Wat is Operational Lease?

Bij operational lease maakt u gebruik van uw leaseauto en het beheer wordt geheel verzorgd door de leasemaatschappij. U betaalt maandelijks een vast bedrag en de leasemaatschappij draagt de kosten en het risico voor afschrijving, rente, reparatie, onderhoud, verzekering, vervangend vervoer en houderschapsbelasting.

Wat is Financial Lease?

Financial lease is in feite niets anders dan een lening voor een bedrijfsmiddel waarbij dat bedrijfsmiddel zelf het onderpand is. Je hoeft daardoor vaak geen eigen geld of zekerheden in te brengen. De bank of leasemaatschappij financiert de aankoopsom, zelf ben je direct de economische eigenaar van het bedrijfsmiddel.

Onderhoud & Service

Wat kost een onderhoudsbeurt?

Om een juiste indicatie te maken over de kosten van een onderhoudsbeurt kunt u het beste contact opnemen met uw werkplaats. De kosten zijn van een aantal factoren afhankelijk zoals bijvoorbeeld de omvang van de beurt, de benodigde werkzaamheden en het merk/model. De kosten worden bij Auto Sturm altijd op voorhand gecommuniceerd zodat u niet tegen overwachte kosten aan loopt.

Kan ik gebruik maken van vervangend vervoer?

Er zijn leenauto's beschikbaar voor klanten van Auto Sturm en heeft op iedere vestiging leenauto's beschikbaar. Ook is het mogelijk om gebruik te maken van een elektrische leenfiets. Het is wenselijk om dit tijdens het maken van de afspraak aan te geven zodat de werkplaatsreceptie rekening kan houden met de beschikbaarheid.

Voor het gebruik maken van een leenauto rekenen wij €0.21 per gereden km en een eigen risico bij niet verhaalbare schade van €750,00. Dit eigen risico kan voor slechts €7.50 verlaagd worden naar €200,00. 

Het gebruik van een elektrische leenfiets is geheel kostenloos. 

Hoe vaak moet ik mijn auto laten onderhouden?

De aanbevolen onderhoudsintervallen kunt u vinden in het Service- en Garantieboekje dat u bij uw auto heeft gekregen of op het zogenaamde 'smeerkaartje' aan de linkerzijde van de bestuurderskant in het interieur. Veelal kunt u bij moderne auto's in het tft-scherm terug vinden wanneer uw auto onderhoud nodig heeft.

U kunt ook meer informatie vragen bij een van onze vestigingen. Regelmatig onderhoud is van vitaal belang voor de veiligheid en de efficiëntie van uw auto. Uw auto niet onderhouden volgens de aanbevelingen en richtlijnen, kan gevolgen hebben voor de garantie of veiligheid.  

Waar kan ik een onderdeel bestellen?

Dat kan gemakkelijk en snel online via de magazijn aanvraag op onze website. Doe hier uw aanvraag: KLIK HIER

 

 

Welke accessoires zijn er beschikbaar voor mijn auto?

Voor meer informatie over prijzen en beschikbaarheid van originele onderdelen en accessoires voor uw auto, kunt u contact opnemen met onze werkplaats.

Autoschade

Ik heb een ongeluk gehad wat nu?
  • Breng uzelf en anderen in veiligheid

Bij persoonlijk letsel belt u 112 voor een ambulance. Bestaat er twijfel over de schuldvraag? Neem dan contact op met de politie. Maak eventueel foto’s op de plaats van het ongeval en markeer de plaats van de schadevoertuigen. Bij geringe materiële schade en als de betrokken partijen het met elkaar eens zijn over de toedracht hoeft de politie niet te worden ingeschakeld.

  • Verzamel getuigen

Zijn er getuigen van het ongeval? Informeer naar hun naam en adres en schrijf dit op, of noteer het kenteken van de auto van de getuige als u de betreffende persoon niet heeft kunnen spreken. Ook inzittenden zijn getuigen als ze 16 jaar of ouder zijn.

  • Vul het schadeformulier in

Zorg er te allen tijde voor dat het Europees schadeformulier door beide partijen juist en volledig is ingevuld en ondertekend. 

Hier kunt u het schade formulier downloaden: DOWNLOAD

  • Bel de sleepdienst

Kunt u niet meer verder rijden? Dan moet een sleepdienst ingeschakeld worden. Op uw groene kaart staat bijna altijd het telefoonnummer van een alarmcentrale van uw verzekering. De alarmcentrale zorgt ervoor dat een sleepbedrijf uw auto weghaalt. De berger brengt de kosten in rekening bij de alarmcentrale en die zorgt er vervolgens voor dat de kosten bij uw verzekeraar worden gedeclareerd.

  • Meld de schade bij uw verzekeraar

Bent u casco-verzekerd: meld dan de schade bij uw eigen verzekeraar. Bent u niet casco verzekerd maar is er een schuldige tegenpartij? Meld de schade dan bij de verzekeraar van de tegenpartij of laat uw tussenpersoon dit verzorgen. In overige gevallen hoeft u geen melding aan de verzekeringsmaatschappij te doen; u dient zelf de kosten van het schadeherstel te betalen. 

  • Neem contact met ons op

Autoschade Sturm in Middelburg lost het allemaal voor u op, in welke vorm van schade dan ook. Wij nemen al uw zorgen uit handen en voordat u het weet is uw auto weer als nieuw. 

T. 0118-632000

Hoe kan ik mijn schade melden?

Schade aan uw auto kunt u eenvoudig online melden via het formulier op onze website. Die vind u HIER.

Ook kunt u snel contact met ons opnemen via 0118-632000 of via info@autosturm.nl.

Waar kan ik een schadeformulier downloaden?

Deze kunt u eenvoudig hier downloaden: DOWNLOAD

Vestigingen

Welke Hyundai vestigingen heeft Auto Sturm?

Auto Sturm is de enige officiele dealer van Hyundai in de provincie Zeeland met vestigingen in Middelburg (st. Laurens) en Goes. 

Welke Auto Sturm vestigingen zijn er in Middelburg?

Auto Sturm Middelburg Nissan en Hyundai

Auto Sturm heeft drie vestigingen in Middelburg. De eerste vestiging waar tevens Auto Sturm zijn oorsprong vond bevind zich in st. Laurens aan de Noordweg 467, 4333 KE. Deze vestiging verkoopt uitsluitend auto's van de merken Nissan en Hyundai en kunt u terecht voor onderhoud.

Sturm Dealer Occasions

De tweede vestiging in Middelburg heet Sturm Dealer Occasions en bevind zich aan de Mortiereboulevard 1, 4337 RD. Bij deze vestiging kunt u terecht voor gebruikte auto's van alle merken. Let op! Deze vestiging heeft geen werplaats en is uitsluitend een verkooppunt.

Autoschade Sturm

De derde vestiging in Middelburg is ons schadeherstel bedrijf en bevind zich op industrieterrein Arnestein aan de Ampereweg 56, 
4338 PT. Deze vestiging hersteld alle vormen vaan schade aan auto's en is dus geen werkplaats of verkooppunt. 

Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie.