Onze klantbelofte

NISSAN

BEL 0800 023 1513

OVERAL, ALTIJD, VOOR WAT DAN OOK.

Onze beloftes aan u hebben geen houdbaarheidsdatum. Als u zich aansluit bij het You+Nissan programma, en eerlijk en open benaderd wilt worden, dan zullen we voor u zorgen. Altijd. Dat beloven we.

GRATIS VERVANGEND VERVOER

Nissan - Nissan Klantbelofte - Gratis vervangend vervoer

Wij beloven dat u de weg op kunt terwijl wij aan uw auto werken. Als u van tevoren boekt, zorgen we voor een gratis vervangende auto of alternatief vervoer. Als de werkzaamheden niet lang duren kunt u er natuurlijk ook op wachten onder het genot van een kopje koffie.

DE BESTE PRIJS-KWALITEITVERHOUDING

Nissan - Nissan Klantbelofte - Serviceprijsvergelijking

Wij beloven de beste prijs-kwaliteitverhouding. In onze offertes zullen wij, waar nodig, de prijzen afstemmen op die van een erkende onafhankelijke reparateur die een identieke service biedt.

LEVENSLANGE NISSAN ASSISTANCE

Nissan - Nissan Klantbelofte - Levenslange pechhulp

Wij beloven dat u altijd mobiel blijft. In het onwaarschijnlijke geval van een defect of ongeval, kunt u altijd op Nissan Assistance rekenen. Dus wat er ook gebeurt, bel ons eerst en wij zullen zorgen dat u zo snel mogelijk uw reis kunt vervolgen, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Gratis! Bel met 0800-0231513 (vanuit het buitenland +31205162026).

GRATIS E-CHECK

Nissan - Nissan Klantbelofte - Gratis e-check voor uw Nissan

Wij beloven dat uw auto een gratis controle krijgt, voordat er werk aan wordt verricht. Zo weet u wat er moet gebeuren en hoeveel het gaat kosten. Al onze prijzen zijn ook altijd online en bij onze dealer inzichtelijk.

HYUNDAI

Hyundai wil niet zozeer het grootste merk zijn, maar wel het meest geliefde. Om dat te bereiken, streven we naar maximale klanttevredenheid. En dat doen we op allerlei manieren. Zoals het bieden van iets extra’s. Bijvoorbeeld het wassen van uw Hyundai na elke onderhoudsbeurt.

Hyundai staat voor kwaliteit. En daarin gaan we heel ver. Onze service moet perfect zijn, net als het onderhoud aan uw auto. Dat beloven we niet alleen, die verplichtingen hebben we ook vastgelegd in een officiële Klantbelofte. Klik op de afbeelding hieronder voor een grotere weergave.

Hyundai Five Star Rating
Wat je belooft, moet je nakomen. Daarom introduceerden wij begin dit jaar Hyundai Five Star Rating, een sterrenwaarderingssysteem voor Hyundai-dealers. De klant bepaalt hoe goed de service van een Hyundai-dealer is.

Klantvriendelijkheid
Door deze scores openbaar te maken kunnen andere bezoekers simpel en snel achterhalen hoe de Hyundai-dealer presteert op het gebied van service en klantvriendelijkheid. Benieuwd hoe uw Hyundai-dealer scoort met Five Star Rating?

 

HomeOnze klantbelofte

Auto Sturm maakt gebruik van cookies.

Auto Sturm gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies klik dan hiernaast op Meer informatie. Bij akkoord geef je Auto Sturm toestemming voor het gebruik van noodzakelijke, functionele en optimale cookies op onze website.